2008. október 31., péntek

IMPRÓ V.

Aki még csinálhatja az ezzel fokozhatja, aki itthon veletek már nem, azt itthon tartja. Nagyon sok itt lenni, velük... Máté

lilla: öcsimnek begyulladt a rekeszizma.
:)jóvolt szeretem eztet

A Kiscsüti nem akart játszani, pedig játszhattál volna, Kiscsüti. Mindenki beállhat, jöjjön mindenki.
Bálint

Gyertek Ti is, mert jó, meg elég kevesen vagyunk néha és...nah gyertek. Fáradt vagyok, ez nem mentség, de ennyire futja most. Feri

Én nagyon élveztem, kedvet kaptam a játékhoz is. Még fotózni is elfelejtettem néha...Tenzi

tehát valami ilyesmi volt az V. IMPRÓ

A következő alkalom időpontjáról: még nem tudjuk, de jövő hétvégén lesz péntek, szombat vagy vasárnap.

BD és Gigi

4 megjegyzés:

Unknown írta...

lilla: öcsimnek begyulladt a rekeszizma.
:)jóvolt szeretem eztet

Unknown írta...

Nagyon hiányzott. Köszönjük, hogy lehet. Oázishoz érkezünk hetente egyszer:)Giginek és Nándinak (vagy Nándinak és Giginek?:))egy nagy KÖSZI, háromra. Egy...kettő...

Lil írta...

(jah, az előbb én írtam, H. Lilla
jah. Horváth Lilla:))

Judit írta...

idefigyelj, Hodossy
említetted hogy senki nem veszekszik veled? látod figyelek az okos és szép barátnőimre.

nos,üzenem Neked hogy

hüjeeeee