2009. január 5., hétfő

IMPRÓ X.

Na, ez is megvolt! De még mennyire! Január 4-én délután 3-kor ismét tömegek gyűltek össze a Rómer Ház pincéjében. Gigi és jómagam összesen 15 (nagyon és kevésbé) fiatal játszónak adtunk feladatot a délutánra. A névsor: Dorki, Roki, Árvai Peti (Magfúzió), Tenzi, Feri, Bálint (Körte), Hodossy Lilla, Juju (Zsolti és a csajok), Horváth Lilla (mARTás), Alex, Márk, Marci (Pontaktus) és két teljsen külsős vendég: Bors Balázs és Pingiczer Csaba, alias Pingi a színház stúdiósai. Ismét remek majd 3 órát töltöttünk együtt, és kipróbáltunk 2-3 új játékot is a régiek mellé.
Január 11-én 15.00-kor ismét várunk mindenkit a Rómer Házban!!!
Gigi@BD

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Azóta volt egy impró XI. is, szerintem határozottan nem volt rossz, kellemesen hosszú és kellemesen fárasztó. Legalábbis én jól éreztem magam, no. Még ilyet, sokat:)

Unknown írta...

én is lilla vagyok.

:P