2008. november 4., kedd

IMPRÓ VI.

Szevasztok!
Úgy fest, megvan a következő impró időpontja! Vasárnap, azaz november 9-én 15.00-17.00 között várunk Benneteket újfent a Rómerben. Ha fáradt vagy, unatkozol vagy csak épp átgondolod az eddigi életedet, akkor is gyere el. Nem muszáj beállni, lehetsz néző is. Azt szeretnénk, ha lenne olyan színjátszós közösségi találkozási pont Győrben, ami rendszeres, és nyitott mindenki felé. Aki már volt, tud mesélni! Ja, és a kiállítás - amit Gigi és Tenzi szervezett, tervezett, hozott létre - még több, mint 2 hétig fenn lesz, nézzétek meg azt is!

BD

6 megjegyzés:

Csabi írta...

Na most megpróbálok ott lenni, mert eddig kínosan nem sikerült. Szoktam olvasgatni a blogot, meg vagyok lepve egy picit hogy hirtelen ennyi minden van, ami kurva jó. A kiállítással álmodtam tegnap éjjel egyébként. Bementem a rómerbe és volt rólam egy hatalmas olajfestmény, amin öltönyben ülök egy asztalnál és nagy hajam van. Gigi festette :) Meg voltam hatódva teljesen.

Judit írta...

csabi! tudod, van kint rólad egy kép, tenzi gigi nándi és én raktuk keretbe a képeket és az egyiken tevagy, mint biofenyő.
demár teis biztos láttad, mindegy, és én törölgettem le rólad, mármint az üvegről a kis koszmókat.
(ez egy kedves anekdota szeretett volna lenni, de azokhoz nem értek, meg túl rövid és senkit nem érdekel.)
mindegy. szóval máskor is nagyon szívesen bekeretezlek.
és énis szeretnék menni legközelebb impróra, hogy aznap biztosan ne legyen rosszkedvem és nem mondom hogy kizárt hogy beállok.
és imádom hogy van blogunk.!

Csabi írta...

én nem láttam még a kiállítást, azóta nem voltam rómerben...

és igen, igazából mindig is kell valaki aki letörölgeti az emberről a kis koszmókat:)

Unknown írta...

Nagyon hízelgő Csabi, Koszi!

Remélem lassan elindul Pesten is a színjátszás.
nu mindegy
Örülök neki, hogy törődtök egymással és bekeretezgetitek egymást meg leporoljátok.

Várlak Titeket imprón, de ha esetleg nem jutnátok el remélem a hétvégén összefutunk.

gigi

Judit írta...

de igen,csabi, nem akarok vitatkozni,de voltál rómerben:) egy asztalnál ültünk lent,a tenzi cigijét szívtuk és még a rajmi is ott volt:)

még nem indult pesten színjátszás?!:O . :)

Unknown írta...

juhujj, pesten...?dejóóóó(lenne)hatényleg(valaki)!